سوره ی مبارکه ی امام !

ای کسانی که هنوز امام امام می کنید(1) همانا این ها جملاتی از آن پیر جماران است (2) اتوبوس از مینی بوس بزرگتر است(3) اقتصاد مال خر است (4) من توی دهن این دولت می زنم (5) من دولت تعیین می کنم (6) آب شما مجانی [ آن دنیا ] (7) برق شما مجانی [ آن دنیا ] (8) اتوبوس شما مجانی [ اگزوز آن در تو باد ای امام ] (9) نفت شما مجانی [باز هم آن دنیا ] (10) وقتی که به کشورهای اروپایی بروید [ البته بهتر است آنجا بروید تا از دست ما راحت شوید ] (11) ما به شما معنویت می دهیم [ معنویت را در ک… شما می کنیم ] (12) ما به شما انسانیت می دهیم [ آیا باز آدم نشدید؟ ] (13) آقای ارتشبد ما می خواهیم شما آقای خودت شوی [ بعد روی پشت بام مدرسه رفاهی اعدامت کنیم ] (14) آن پدر و پسر اینجا را فاحشه خانه کردند [ ما فاحشه ها را به دبی می فرستیم ] (15) اسلام همه چیز است [ بر منکرش لعنت ] (16) ملت ما با عاشورا و عید قربان زنده است (17) همه چیز ما از محرم و صفر است (18) ما مملکت را بهشت می کنیم (19) احساس من بعد از این همه سال تبعید هیچ است (20)لاکن آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند(21) راه قدس از کربلا می گذرد (22) ما برای اسلام خون داده ایم (23) آن پدر و پسر گورستانها را آباد کردند (24) ما می خواهیم که گورستانها را آبادتر کنیم (25)

2 پاسخ به “سوره ی مبارکه ی امام !

  1. علی آقامحمدی

    خیلی بامزه بود

  2. سلام. همینقدر میدونم یک ایرانی هستی و هر جای این دنیایی دلت واسه نام ایران میتپه. این جا وضعیت خوب نیست. آدمایی که دارن به ایران حکومت میکنن انسانیت و کمک به همنوع و فقیر نوازی رو یادشون رفته هدفشون شده شکم و زیر شکم. واقعا اوضاع بدیه حفقان دارن با پول من و تو یک عمارت بزرگ تشریفاتی میسازن پول نا حقی که برای من و نسل بعد منه. خیلی چیزا باید بگم خیلی حرفا دارم. بالاترین رو پیدا کردم اما ظاهرا باید دعوتنامه داشته باشی. غرور ایرانیم نمیذاره به دست و پای دیگرون بیفتم برای یک دعوتنامه اما از تو میخوام اگه میخوای هم خونت حرفشو جایی که همه ببینن بزنه منو به این سایت دعوت کنی. ممنون
    sonia_single2009@yahoo.com

پاسخی بگذارید

